onsdag 9 november 2011

They are mine!




Som jag längtat, suktat, önskat, drömt om dessa stövlar. Men jag tyckte 900 kr var lite dyrt nu när jag är mammaledig. Jag lägger sällan så mycket på ett par skor eller ett plagg till mig själv.

Idag gick jag in i affären för att övertala mig själv att de INTE var så sköna som jag mindes dem för att jag skulle sluta fantisera om dem. Då ser jag att de är nedsatta till 600 kr!

Jag provar dem och jo, de är exakt så sköna som jag mindes dem. Jag förhandlar lite med mig själv där i affären och jo, klart de ska med mig hem!

I morgon ska de invigas och de kommer vara grymt snygga till min jeanskjol!

Och plötsligt känns det som mim garderob växte och jag kommer definitivt använda kjol oftare nu.

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Åhh så du köpte dom!!
    Bravo :-)
    Ibland bara måste man!

    Allt bra med er annars?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Japp, nu står de så fina i hallen ;) Kommer känna mig så fin när jag har kjol nu. Jag älskar kjol men det passar dåligt med gympaskor till kjol ;) vilket jag alltid går i annars ;)

    Det är bra med oss annars. Mycket inbokat denna veckan och jag jobbar på att fixa julklapparna :)

    Förstår att du börjar bli nervös för nästa vecka? Ska tänka på dig!
    Kram

    SvaraRadera