lördag 6 oktober 2012

Blogpress

Återgår till blogpress så hoppas jag att det ska funka igen med bilder här på bloggen.

När jag fyllde 35 fick jag ett presentkort på en webbshop som bl.a. har garn och stickor. Äntligen kom jag loss och beställde mina efterlängtade stickor i trä och som man kan byta wire på (rundstickor). De är inte bara sköna att sticka med, de är snygga oxå ;)



Jag beställde även ett nysta malabrigo lace som jag tänkte inviga stickorna med. Men först fick vi nysta upp garnet.



Det ska börjas i tid och Benjamin hjälpte mig att nysta.

Jag har börjat sticka sjalen men ni får vänta innan ni ser resultat. Nästa söndag blir det nog lite sammanhängande stickande på den - jag och några tjejer ska starta upp en stickjunta :) Mycket trevligt initiativ av en kompis från infoutbildningen!

- Postat från min iPhone.

2 kommentarer:

  1. Vad kul!
    Jag tycker att du är himla duktig med dina stickor. Du gör ju underbara kreationer.

    Ha en skön lördag
    Kram Katarina

    SvaraRadera