måndag 10 juni 2013

Efter ett läkarbesök som inte gav någon direkt hjälp var jag värd nya lattemuggar från Rice. Två hemma och en till jobb.


Det fick mig att tänka på min födelsedag. Ifjor fick jag massor av fina Rice-saker - saftkannor, blomskålar, chopsticks.

Barnen har muggarna i minsta formatet. De passar finfint till Sammis men Benjamin skulle nog kunna ha mellanmuggarna nu. Har även sett att det finns fina "take-away"-lock som passar mellan- och lattemuggarna. Super på sommaren för att hålla getingar borta från drickan.

Så lite nya lattemuggar och mellanmuggar hade jag gärna sett i köksskåpet. Jag ska försöka rensa bort sånt vi inte använder i skåpet och ersätta med sånt som gör mig glad - tex Rice-saker.


































Lite blandade Rice-saker jag gillar. Jag vill gärna ha olika mönster/färger på alla muggar, skålar och tallrikar :)

Tjej som jag är så älskar jag smycken. Just nu Edblad:





















- Postat från min iPhone.

2 kommentarer:

  1. Fina!!
    Var kan man köpa muggarna?

    SvaraRadera
  2. Muggarna finns bl.a. på Borgeby Kids & Friends i Staffanstorp.

    SvaraRadera