fredag 2 september 2011

Stövlar




Jag tycker det är så grymt fint med stövlar till kjol eller tighta jeans nu på hösten. Men mitt problem har alltid varit att jag haft svårt att knäppa dem, mina vader har varit för stora.

Igår när jag var och handlade skor till B hittade jag dessa fina stövlar. Och jag behövde inte ens kämpa för att dra upp dragkedjan. Men stövlarna kostar 900 kr :( Och det är fel månad känns det som :(

Men jag har lagt ut S kläder stl 50/56 till försäljning så kanske jag kan få in lite bidrag. För det var en häftig känsla att kunna gå in och prova ett par stövlar som faktiskt passar utan att Roger ska behöva dra upp dragkedjan åt mig för att de är så tighta.

Jag provade mina vinterstövlar som varit väääldigt tighta, de passar nu finemang men de är för varma att ha nu.

I morse kommenterade en av dagisfröknarna hur smal jag blivit. Det är fin egoboost så här på fredagsmorgonen!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Du är duktig!!!

    Och ja stövlarna är ju skitsnygga!
    De passar fint på dina fötter :-)
    Trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  2. De är jättefina, hoppas att de är kvar även nästa månad då? Kanske ännu fler stövlar passar då till och med? Lyllos dig, här pekar vågen uppått fast jag i 1 vecka låtit bli godsaker på vardagarna ;) Andreas har gått ner 'mina' kilon haha!

    SvaraRadera
  3. Jag märker mest av viktminskningen på låren och vaderna. Jag har lite gravidmull kvar på magen ;)

    För mig är ju den stora vinsten att jag får lättare att röra mig och belastningen på musklerna minskar. Idag blev det ett cykelpass i källaren oxå :) En dag ska jag ju sluta amma.... ;)

    SvaraRadera