måndag 6 februari 2012

Me & I is in da house...

....nu saknas bara sommaren så vi kan använda dessa underbara plagg. Barnens kläder är födelsedagspresenter så de kollades bara så de var ok, rätt storlek och så. Mina däremot är ju mina att använda nu men de är ju sommarkläder. Men klänningen och molntröjan kommer jag nog använda nu oxå.


Nya molntröjan och comfy terryknickers.





Nya bruna dress for all occasions och mina slim sweatjeans från i höstas. - Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Jättesnyggt! Å du har verkligen blivit mkt smalare från innan S :D Bra jobbat, det mår våra kroppar bara bra av... skicka hit lite av den där kuren hörredu!

    Ivy

    SvaraRadera
  2. Och jag tycker jag ser tjock ut på dessa bilder ;)

    SvaraRadera
  3. Nej, du är jättefin!

    SvaraRadera