onsdag 15 februari 2012

Samuels rum




Någon gång ska ju Samuel flytta in i sitt rum. Han är där när vi byter blöja, äter välling på morgonen och leker ibland. Men så småningom ska han ju sova där med ;) Men först måste vi ha lite bättre nattsömn och kunna natta honom direkt i hans säng. Idag nattar jag honom i vår säng och lyfter sedan över honom i hans säng.

Idag har jag sytt klart vimplar som nu pryder hans rum för att ge lite mer effekt till rummet. Jag har oxå köpt tyg så jag ska kunna sy minst två kuddar till hans rum. Det ska vara ett färgglatt rum, ett soligt rum som speglar vår lilla prins.

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Vad fint Hanna!
    Härliga färger du inreder med.
    Ta ett steg i taget, det är ingen idé att stressa fram sånt.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Nä, jag tar lite i taget. Vi har inga tavlor än tex. Lättare att vänta tills han flyttat in och vi vet var sängen står osv.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det kommer att bli jättefint!

    SvaraRadera