fredag 20 april 2012

Morgonens Benjamin







Min stackars älskling!!! Ok att Benjamin slog först men det syntes ingenting på den andra killen. Så den andra killen lär ha slagit betydligt hårdare.

Bara tanken på hur ont det måste ha gjort när han blev slagen. Det gör så förbannat ont i mitt mammahjärta! Och vetskapen att det är samma kille som B varit i luven på sedan de började dagis för 5 år sedan. Det gör mig ännu mer pissed. Vad händer nästa gång? Bryter han armen/benet på Benjamin? Och dagis skriver avvikelse på avvikelse men det hjälper ju inte.

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Usch fy fanken!
    Jag hade varit rasande... och så ledsen.
    Det ser ut att göra jätteont, vilket det säkert gör också :-(

    Kram om honom!

    SvaraRadera
  2. Nej fy!!! Polisanmälan säger jag bara. Det är inte en avvikelse om det händer flera gånger och inga åtgärder verkar ju göras. De verkar ha hunnit rätt mycket innan de blev stoppade?!?! Jag är så chockerad!!! Anmäl högre upp, så kan det inte få fortsätta - de är stora killar nu och snart skola med ännu färre vuxna.

    Ivy

    SvaraRadera