lördag 28 april 2012

Saknar alltid ...

.... rätt sorts rundsticka känns det som. Så dessa skulle sitta bra som present på morsdag så mor kan fortsätta sticka här hemma :)

Eller ännu tidigare än morsdag går oxå bra om någon vänlig själ vill muntra upp en Hanna som just nu har det rätt tufft *blink, blink*.




http://www.garnfilibabba.se/collections/tillbehor/products/knitpro-lyxset-med-utbytbara-rundstickor/




Eller dessa går oxå bra, de är lite dyrare men oxå lite bättre till just stickning av sjalar.....

http://www.garnkorgen.se/product_info.php/cPath/47_411/products_id/2825

Jag har postat önskemålet innan men det var ingen som uppmärksammade min längtan efter nya stickor den gången....

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Jaaaa, du förtjänar verkligen nåt av dessa sett! Jag älskar mina... och stickar fast jag inte borde ;) Hade jag stickat med de vanliga stickorna så hade min hand och arm krampat ihop på 2 minuter, på gott och ont ;)

    Ivy

    SvaraRadera