tisdag 31 januari 2012

Åh, fina berlocker

Rååååkade få lite tips om en berlock till mitt pandora-armband som skulle passa mig. Nämligen denna:


Jag har velat ha en berlock som symboliserar Benjamin och han är ju vår stjärna. Denna hade passat bra. När jag ändå surfade på sidan hittade jag även denna:


Suck! Så fin och oxå passande för B. Och då även denna så klart:


Har inte sett att de haft bokstavsberlocker innan.


Till Samuel har jag hela tiden velat ha denna lilla groda, han är vår lilla groda ju.


Och givetvis hans bokstav oxå ju! Alla dessa finns på royaldesign.se Födelsedagspresenter i juni kanske? - Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Eller Alla hjärtans, påskägget, morsdag :) Muranoglasberlocken med stjärnan var ju superfin den med!

    Såg just att den med många stjärnor är ett klämstopp, de är ju praktiska att ha när man börjar få upp antalet berlocker såg jag.

    Kram Ivy

    SvaraRadera