onsdag 25 januari 2012

Me & I

Ojoj! Me & I har släppt vårens kollektion och där är mycket jag vill ha! Tyvärr lär jag inte ha råd med allt så jag får sålla, framför allt bland kläderna jag vill ha till mig själv. Synd att jag inte fyller 35 i januari istället för juni :)


Denna tröjan till båda pojkarna.


Denna koftan till Samuel


Dessa ljuvliga byxor har ett moln på rumpan och skulle vara så söta till Samuel.


Så kläder jag vill ha till mig. Dessa har jag fast i svart och har använt dem jättemycket i höst. Vårens version är mörkgrå.


Dessa ser så sköna ut att strosa runt i i sommar.


Väldigt söt klänning.


Denna har jag precis köpt i svart och skulle gärna ha den i brunt oxå. Vad 17 ska jag sålla bort? Benjamin lär ju dessutom hitta några andra favoriter oxå. Dagens i-landsproblem. - Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar