lördag 28 januari 2012

Resultatet av igår

Me & I-partyt igår var mycket lyckat. Anki var sitt vanliga underbara charmiga jag, så som alla säljare borde vara men få är. Men jag tror inte någon kan mäta sig med Anki ändå :) Det är en fröjd att ha Anki här och titta på allt fint hon visar. Jag kan citera Benjamins ord strax efter kl 6 igår morse när han precis stigit upp: IDAG kommer ANKI!! Det sa han innan han sa god morgon! Benjamin och Anki har ett särskilt band <3 Kläderna var ännu finare live så jag fick verkligen brottas med mig själv och vår ekonomi :( Fast jag fick lite assistans så barnen får lite mer kläder och jag kunde därmed handla lite till mig själv :)


Denna söta kofta får Samuel i födelsedagspresent av gudmor :)


Denna underbara tröja får Benjamin i födelsedagspresent av gudmor och Samuel i födelsedagspresent av farmor och farfar. Båda kommer alltså ha denna men den är ju så fräsch och fin.


Denna ljuvliga, färgglada tröja får Benjamin i födelsedagspresent av farmor och farfar. Han fick själv välja :)


Och dessa söta strumpor får Samuel oxå av oss.


Dessa ursköna knickers i frotté köpte jag till mig själv.


Samt denna enkla men så snygga klänningen. Den sitter så fint på mig. Jag äger sedan igår även den i svart (höstens variant - Anki hade fixat den till nästan halva priset till mig <3).


Denna fina tröja fick jag som värdinnegåva och hade verkligen spetsat in mig på den. Jag brukar aldrig välja värdinnegåva utan rabatt på det jag köper (150 kr om man har 1-7 gäster och 300 kr om man har över 8 gäster). Värdinnegåvorna brukar inte vara så fina... Men i år var värdinnegåvorna i båda nivåerna (beroende på antalet gäster) lika fina så jag brottades en del om jag istället skulle välja....


... dessa knickersen. Jag har två par sedan tidigare kollektioner men de är ju bara såååå sköna så ett par till hade ju varit gut. Och gissa vad? Mina gäster handlade så pass bra att jag kom upp i stjärnnivå och fick välja ur båda nivåerna. Gissa vem som blev överlycklig???? Jag slapp välja!


Men jag fick ju förhandla med mig själv och dessa sköna yogapants fick stryka på foten denna gången. Hoppas kunna köpa dem senare.


Och dessa, mina älskade slim sweatjeans som jag älskar, fick jag oxå avstå ifrån. Hoppas bara att de inte säljer slut innan jag har råd att köpa dem :(


Denna tröjan hade jag velat ha till Samuel oxå.


Och dessa till både Samuel och Benjamin. Härlig orange färg.


Och dessa söta byxor till Samuel hade ju inte heller varit fel. Men, men. Som fattig mammaledig får jag vänta och hoppas de finns kvar när jag har råd. Nu fick ju både jag och barnen fina nya kläder ändå, tack vare lite födelsedagspresenter och köpglada vänner :) - Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar