torsdag 10 maj 2012

Ängavallen




Den här lilla grisen på väggen håller mig sällskap i mitt över-natten-boende. Utanför dörren spatserar dessa:



Hoppas bara det inte blir spädgris ikväll när vi ska äta 4-rätters.



I denna sängen ska jag nanna ostört i natt och samla kraft inför morgondagen.



Extra gott sussar jag nog om jag tar en slurk av detta vin som står på lilla bordet i mitt rum tillsammans med en söt liten chokladboll i lådan.



Får jag tråkigt kan jag alltid titta ut genom fina fönstret på vinden som hugger tag i stora trädet på gården. Eller så kan jag studera fina fönstret ovanför dörren....



...som leder in till toan.

Dags att piffa till sig efter en ryggsträckare på sängen.

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Så fint det var där!

    Å dina nyvirkade alster är underbara som vanligt!
    kram, Ivy

    SvaraRadera