tisdag 8 maj 2012

Lite foton från "riktiga" kameran

Oftast lägger jag in bilder från iphonen, det går snabbast så och jag har alltid den nära till hands. Det är lite synd att jag tar mindre och mindre bilder med min systemkamera, jag måste bättra mig med det med start nu i sommar. Det finns ju trots allt en anledning till att den är dyrare och har mer teknik....den tar mycket bättre bilder.

Men ibland glömmer jag mig, förmodligen för att jag mest använder iphonen som ju inte har några inställningar. På babysimbilderna nedan hade jag glömt ändra inställning så där var tyvärr många suddiga bilder :( Men några hyfsade blev där....

 Han är så ljuvligt glad, vår lilla prins!





 Så full av bus i den blicken!



 Kolla in dessa ögon! Och de är inte redigerade, de är så stora och så blå!
 Fundersam....


 I söndags babysimmade pappa och Samuel tillsammans för första gången.
 Här hoppar han själv i vattnet, ner i Rogers famn. Detta är favoritsysselsättningen när vi är på babysim. Totalt orädd.
Full koncentration på att ta sig fram till kanten.

1 kommentar:

  1. Superfina bilder!
    Han är så charmig din lilla goding.
    Bus i blicken ja :-)

    Kram K

    SvaraRadera