torsdag 31 maj 2012

Nytt jobb




Jag har jobbat på min nuvarande arbetsplats i 6,5 år, med samma uppgifter, som kommunikatör. Totalt har jag jobbat 9 år inom Region Skåne.

Från och med den 15 oktober byter jag arbetsuppgifter men kommer jobba kvar inom samma förvaltning :) Jag kommer tom vara kvar i samma team, jag byter halva bara :) Vi heter HR- och lommunikationsenheten så jag byter och testar på HR och kommer jobba som chefsstöd i det nya personalsystem som vi ska införa till hösten.

Så, nya utmaningar, nya arbetskamrater, ny arbetsplats, ny teamledare men samma chef.
Så får vi se vad jag tycker om detta om ett år, det är en projektanställning som övergår i fast om ett år om jag trivs.

Jag gissar att det kommer bli en hektisk höst, avsluta allt här och lära mig en massa nytt samtidigt.

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Är säker på att det blir toppen! Förändringar är bra ibland. KRAM

    SvaraRadera