söndag 19 augusti 2012

Det är varmt idag

Vi hade gatufest igår. Jag var hemma vid 21.30 för Samuel sov inte bra i sin vagn. Men jag somnade inte förrän kl 1 av olika anledningar. Samuel vaknade tyvärr 5.45 i morse.....

Så vi har hunnit med en del, lillkillen och jag.



Samuel var varm i morse och ville bada.









Det blev en tur till affären för att handla sushi-saker och sedan gick vi till lekplatsen.



Sen gick vi på promenad.



Vi gick en ganska lång runda med Samuels mått mätt så vi fick pausa en del ;)



När storebror kom hem från farmor var pojkarna varma så fram med vattenspridaren.



Lite kallt tyckte han. Kolla in mini-foppisarna ;)



Storebror tyckte inte det var så kallt.



Matchar solhatt med foppisar

Däremellan har jag hunnit göra sushi oxå :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Fina bilder!
    Då somnar du tidigt idag.

    Kram K

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blir väl tyvärr samma tid som vanligt... Vanemänniska :) Men när maken kom hem från Stockholm gick jag faktiskt och la mig 45 minuter och bara blundade, inte sova men lugn och ro utan någon omkring mig. Väldigt ovanligt för att vara mig!
      Kram

      Radera