onsdag 15 augusti 2012

Me & Is höstkläder

Jodå, visst hittade jag favoriter bland höstens kläder från Me & I. Mest till mig och Samuel faktiskt. Väldigt mycket till mig! Solklara favoriter nu i höst. Vissa kläder saknade jag dock. Hade gärna sett någon kjol och en ny swettisjacka. Även swettisjacka till pappor. Nåja, till våren kanske?

Här kommer favoriterna:



De två första tröjorna till B. Eventuellt är där några byxor till honom oxå. Resten är till lilla S.




Underbara slim sweatjeans i brunt (finns i svart oxå). Mina svarta gick sönder i början av sommaren, uppslitna.



Båda dessa klänningar är ett måste känns det som. Om de sitter snyggt vill säga. Tyvärr är ju kläderna rätt dyra så det gäller att välja.... Men det är svårt när så mycket är snyggt.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar