fredag 17 augusti 2012

Fotografbilder

För två veckor sedan var vi hos Josefin Fotograf och tog familjebilder. Eller ja, vi var i Pildammsparken i Malmö och tog bilderna. Här kommer de som jag gillar bäst av bilderna. Bilderna tillhör oss och man får inte låna dem eller använda dem på något sätt. Bilderna stannar på min blogg! Bilderna är skyddade av copyright!

Kära släkt, ni kommer få förstoringar men kom gärna med önskemål om vilken/vilka :o)


Lilla spjuvern


Benjamin trillade och skrapade upp benet så han var inte så sugen på att vara med på foto men vi fick locka och pocka....

Stora spjuvern

Våra fina pojkar!

Gillar denna bilden på pojkarna!

Kolla in Samuel i bakgrunden ;o)

Alla!

Benjamin älskar när man svänger så här med honom

Bjuder på en rolig Hanna-min! Gillar faktiskt denna!

Förstoring till vardagsrummet?

Plask

och stänk

Jag och min stora prins! Denna hamnar på väggen bredvid min säng!

1 kommentar:

  1. Fantastiska bilder Hanna!!
    Otroligt fina :-) Finns knappt ord!!

    Kram K

    SvaraRadera