måndag 25 april 2011

DAGIS!!!

Jag har en kille som är i STORT behov av att gå till dagis igen. Nu har han varit hemma heltid i lite mer än 2 veckor och innan det gick han bara några timmar de 2 första veckorna efter att lilla S var född. B är trotsig, rastlös och väldigt bråkig.

Är jag en dålig mamma som tycker det ska bli väldigt skönt att han ska till dagis i morgon? Jag ska njuta av mina 6 timmar med bara lilla S! Lilla S ska få sova ostört utan att bli väckt stup i kvarten, äta i lugn och ro och lilla S ska slippa höra de konstanta konflikterna som B viglar upp med oss vuxna.

B behöver aktiveras på dagis, så är det bara!

- Postat via Blogpress från min iPod.

1 kommentar:

  1. Nej du är ingen dålig mamma för det!
    Både du och lilla B behöver nog en paus. Han behöver få leka av sig och du behöver få vila lite.

    Hoppas att ni har haft en härlig helg.
    Kram på er

    SvaraRadera