fredag 29 april 2011

Kärlek

Kärleken till mina barn är magisk. Jag älskar dem båda så otroligt mycket.

Samuel har väldiga problem med sin mage nu. Han knorrar väldigt mycket på nätterna och han kräks efter nästan varje amning. Det kvittar om han rapar eller inte. På nätterna låter det som han försöker bajsa men inte kan, som om han kryster nätterna igenom.

Det blir x antal ombyte av kläder på honom och mig per dag.

I natt har det varit extra stökigt och han kom inte alls till ro igår kväll. Det slutade med att han somnade liggande på min arm och jag fick hålla honom tätt, tätt intill.

Antalet timmar sömn per natt är få men så räcker det med en titt på vårt underverk, vårt mirakel, så är jag fit for fight igen. Jag är inte pigg eller världens mest sociala men jag orkar med vardagen och det är det viktigaste.

Samuel har blivit mer intresserad sv leksaker eller snarare något att titta på. Jag satte på lekbågen på babysittern och nu ikväll satt han och tittade på leksakerna en bra stund och jag fick äta ganska ostört :) Nu ligger han bredvid mig i soffan och har hittat något att titta på och är nöjd.

Samuel är verkligen ett mirakel. Han är så bedårande, underbar och bara vår!
- Postat via Blogpress från min iPod.

1 kommentar:

  1. Jättetråkigt att magen krånglar :-/
    Lukas har alltid haft problem med sin. Han får en påse movicol junior/dag. Det är enda sättet för honom att bajsa.

    Ha en mysig helg och trevlig Valborg!
    Kramar

    SvaraRadera