fredag 15 april 2011

Njuter...

....av att vår och sommar är i antågande. Sitter på trädäcket och känner solens varma strålar värma huden.

Lillebror sover gott i sin vagn. Han tycks gilla sin vagn än så länge precis som han gillar att åka bil. Hans magonda verkar mycket bättre idag men så får han sina minifom-droppar innan varje amning. Hans röstresurser har blivit starkare och han kan göra sin röst hörd ordentligt numera ;) Det är annat ljud i skällan ;) Men det är inte bara skrik, det är en antydan till joller eller vad som kommer bli joller oxå.

Storebror leker i trädgården och njuter av varmare årstider på sitt sätt. Han mår bäst när han får vara ute och han älskar vårt trädäck som blir som en förlängning av vardagsrummet. Storebror har haft en stökig början på dagen som tyvärr resulterat i att det inte blir fredagsgodis idag. Hur kommer jag runt det? Jag vill inte ge mig för han var väldigt olydig, lyssnade inte alls på vad vi sa och visade mini-tonårsfasoner men jag vill ju mysa med något gott med honom ikväll?!

Pappa puh slipar utemöblerna och är så flitig. Han har drygt 1,5 vecka kvar av sin pappaledighet. Sen börjar vardagen för oss alla igen.

1 kommentar:

  1. Vad härligt det låter!

    Gud vad jag älskar när du skriver miniFOM, alltför många tror att det heter miniform. Skönt om det hjälper lillebrors mage :-)
    Njut vidare i solen fina du.
    Kramar

    SvaraRadera