måndag 2 maj 2011

En sann supporter...

...eller son till en sann supporter, är idag klädd så här.



Igår invigde Samuel babygymmet och som synes så verkar det rätt intressant.


Fina grejer hänger där...



Han matchar tom med färgen på sina kläder :o)



Här ligger han i mormor Nillas famn och myser lite. Hon är rätt rolig att titta på :o)


Nu är det snart dags att åka och hämta storebror på dagis igen. Det är inte mycket man hinner med på de timmarna han är på dagis. Tycker mest att jag matar Samuel, byter på honom och försöker få honom att sova och vips så är kl 13 och jag har inte ens hunnit vila eller äta lunch...



Storebror är förkyld så vi får väl se vilket humör han är på när vi hämtar honom idag.... Igår gjorde han något han aldrig gjort förut. Jag skulle komma in och sätta på en film på hans rum men blev uppehållen. Han gick i förväg in och när jag sedan kommer in en stund senare så ligger han nerbäddad i sängen och så har han satt på en saga på CD-spelaren medan han väntar på mig. Han var helt knäpptyst och låg helt stilla. Han går aldrig och lägger sig självmant så där. Hans myror i brallan tillåter inte det. Så han mådde verkligen inte toppen igår. Han bad tom om lite alvedon för han hade ont i huvudet/näsan pga allt snor :o(

1 kommentar:

  1. Ja de få timmarna springer iväg när man har en liten bebis. Hoppas att du hinner med lite mer i sinom tid. Du behöver ju ta hand om dig själv också :-)

    Kram

    SvaraRadera