söndag 8 maj 2011

Me like Me&I

Idag har jag haft Me&I-party. Jag älskar deras kläder :) Och idag var det en "ny" säljare. Hon jobbar på mitt jobb, på en av våra enheter och jag jobbar ju på administrationen så vi är kollegor men ändå inte på något sätt. Vi har aldrig träffats men mailat massor.

Och ni vet ibland bara klickar det direkt med någon och det gjorde det med Anki. Och det känns som vi känt varandra i en evighet. Det känns avslappnat.

Hela visningen idag var så trevlig och hon visade kläderna på ett annorlunda sätt. En äkta säljare eller rättare sagt, det märktes att hon älskar det hon säljer.

En klänning jag varit sugen på hela våren var på väg att sälja slut för en månad sedan så jag bad Anki beställa den till mig. Hon hade den med sig idag och den är uuuunderbar! Den kommer bli en favvo i sommar. Sen passade jag på att beställa en topp till mig själv idag och 2 tröjor till B, ett par byxor och en body till S. Mmm!

Men nu känns det lite synd att jag inte ska träffa Anki. Men hon skulle ha någon visning i juni där man kan köpa hennes visningskollektion. Me like! Då får jag chansen att tjattra lite med Anki igen :)

- Postat via Blogpress från min iPod.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar