tisdag 3 maj 2011

Presentfunderingar

Snart fyller stora prinsen 5 år. Vi har fått en del frågor vad han önskar sig i present. JAG önskar presentkort hos fotograf Jenny Sandberg :) Jag vill ta syskonfoto på mina prinsar hos Jenny. Hon m
är en fantastisk fotograf men det är dyrt att gå till proffsfotograf. Så jag kommer önska presentkort hos henne när Samuel döps oxå. Jag vill ju köpa loss många bilder !

Vad B själv önskar - böcker börjar bli intressant. Han bygger mycket med geomag. Inte så mycket med lego just nu och han har rätt mycket lego redan.

Han önskar sig en discokula men det får hon nog av oss :)

Jag återkommer med önskemål...

När det gäller Samuels dop - INGA tenn eller silverföremål. Bestick undantaget men det vet jag redan att han kommer få. Vi önskar som sagt presentkort hos Jenny Sandberg. Tavlor från Isaform som passar in färgmässigt i hans rum. Udda, annorlunda leksaker som man kanske inte hittar i Svensson-affärer (toysrus och liknande) för att det ska bli/vara ett minne oxå. Bemi fick några jättefina leksaker när han döptes, tex en babar sparbössa i trä.

Återkommer med länkar och annat...


- Postat via Blogpress från min iPod.

4 kommentarer:

  1. Visst är tennsaker onödigt.
    De bara står där år ut och år in.
    När jag var liten så fick man ju en massa sådant..

    Hoppas att ni får en massa bra saker
    Mysigt med kalas och dop!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Vilket datum är dopet? ;) Det är alltid bra med önskelista ja - mysigt med dop - vi skippar ju sånt, men som tur är så döper andra i vår närhet sina barn.

    SvaraRadera
  3. Ivy: Dopet är först den 23 juli men det är bra att vara ute i god tid ;) Och jag tycker själv det är bra att få preciserar vad man önskar så vet man att det uppskattas. Vi ska beställa en doptavla från Bettina (?) som present från oss. Får nog beställa en till B oxå.

    Katarina: Ja visst är de tråkiga dammsamlare! Mina som jag fick ligger i en låda i källaren. Benjamin fick några när han döptes och tja, två av sakerna står framme just nu... De andra ligger undanstoppade... Onödiga presenter anser jag eftersom de inte glädjer någon.

    SvaraRadera
  4. Ja, Bettina är jätteduktig, det är hon som målat tavland på våra katter :) Jag ska beställa till tjejerna med hehe, även utan dop ;)

    SvaraRadera