fredag 16 december 2011

15 och 16 december

15 december





Idag har tiden mest gått åt till att ringa och prata med polisen i Trelleborg och Svedala och hemtjänst i Svedala ang mannen som gör intrång på vår tomt.

Det är tur jag har min lilla solstråle som håller humöret uppe.

16 december







Jag stickade färdigt min mara-sjal igår kväll. Idag har jag blockat den, dvs fuktat och spänt upp den för att få den rak. Jag är så nöjd med den!

Jag har haft besök av Eva, studiekompis från infolinjen. Vi fikade och hon tog bilder av Samuel. Hon ska öppna en ateljé och behöver öva sig på småbarn :) Ska bli spännande att se bilderna!

På eftermiddagen kom Signe, William och lilla Johanne hit och fikade.

Fredagsmyset tog slut kl 19.10 för Benjamin när han somnade i soffan. Vår trötta kille!
- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Din sjal ser himla mysig ut!
    Låter trevligt med besök också.

    Kram

    SvaraRadera