onsdag 21 december 2011

20 och 21 december

20 december





Ujuj, en aktiv dag. Tvättat, plockat med disken, gjort 2 sorters sill och 2 sorters julgodis.

När jag hämtade Benjamin hade han med sig julpyssel hem. Fina saker som han kan hänga i sin lilla gran på rummet.

21 december



När man har ont i huvudet kan em sådan här söt liten fot lätta upp sinnet.


En bit på vägen mot en Pippi-halsduk till Benjamin.


En stor påse med 5 kg godis lättar ALLTID upp. Det tackar vi ATEA för :)

Idag har jag slagit in de sista julklapparna och stekt köttbullar till julafton. Godare med hemmagjorda än färdigköpta.

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Jag är så imponerad av dig!
    Så mycket du har gjort.. gudars kvinna!
    Godiset ser mums ut :-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Och jag tycker jag borde hunnit med mer...
    Tack!
    Kram

    SvaraRadera