fredag 2 december 2011

December daily

Jag brukar göra ett fotoalbum med minst ett foto per dag från 1 -24 december. Jag brukar scrappa men i år blir det en fotobok. För att komma ihåg vad vi gjort kommer jag posta lite notes här :)

1 december






Första paketen i kalendrarna öppnades. I den ena kalendern fanns snygga blixten mcQueen tofflor ;)

Jag har bakat lite idag. Ovanligt va?! Idag blev det snickerskakor och pebbernödder.

2 december






Jag och Samuel tog en tur till Ikea för att fixa lite julklappar och nya plåtburkar till alla kakor jag bakar :)

Ikväll vankas det sushi till kvällsmat. Det är första gången Benjamin smakar sushi så vi får se vad han tycker. Men han gillat ris och soya....

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Snygg burk, söt kille, mysiga tofflor!
    Ha en skön helg.
    Kram

    SvaraRadera