onsdag 7 december 2011

7 december







I morse dalade snöflingorna utanför fönstrena hos min pappa. Bemi blev eld och lågor och ville genast gå ut fast klockan bara var 8. Jag förhalade det lite genom pepparkaksbak :)

Benjamin och jag har spelat spel med bokstavsbrickor. Han förvånade mig genom att kunna nästan alla bokstäver! Sedan överraskade han mig genom att skriva nästan hela morfars namn på en teckning. Och teckningen sen, en underbart fin fisk! B har inte haft intresse för att rita och man har sällan sett vad han har ritat :)

Ikväll har vi varit och ätit julbord på Ikea. Mums! Men jag glömde helt bort att ta foto...
- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Vad mysiga bilder!

    Julbord, gott!
    Inspirerat av Tina Nordström va?
    Njut av snön.. här regnar det!

    Kram

    SvaraRadera