söndag 6 september 2009

Gratis fotobok

Jag ÄLSKAR fotoböcker och tycker de är så himla fina. Jag har länge planerat att göra en om Benjamin och skulle vilja göra årsböcker varje år för att man enkelt ska kunna få en överblick.

Jag har gjort en fotobok till pappa när han fyllde 60 år, med bilder på alla tre barnbarnen. Den blev himla fin och jag tror den blev uppskattad.

Nu har jag chansen att kunna göra en till mig själv också. Fujidirekt har nämligen en kampanj/ett erbjudande just nu till oss som har en blogg. Läs mer här: http://www.fujidirekt.se/blogga/

Kanske kan äntligen den där fotoboken bli av? Jag har ju testat Fujidirekts foton innan och vet att de har bra kvalitet så jag tror nog att fotoböckerna har samma kvalitet.

Men frågan är, ska jag börja göra en fotobok om Benjamins första år? Eller ska jag göra en över i år? Jag har ju scrappat hans första år men om jag har som projekt att göra en årsbok för varje år kanske jag ska börja från början? Vad tycker ni? Samtidigt lockar ju årets foton lite också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar