tisdag 25 mars 2014

Samuel 3 år idag

Hipp, hipp hurra för världens vackraste, finaste, underbaraste Samuel idag som blir hela 3 år!



Busig som han är kunde han i te stanna i sängen tills vi kom in och sjöng så det blev firande vid matbordet.

Fina födelsedagståget med ljus och 3:a, nallekaka, saft, Pippi-ballong, Pippi-bokmärke (från storebror) och två paket.

I eftermiddag hoppas vi på bättre väder så att en av presenterna kan testas ute och då väntar fler paket, tårta, ballonger och förhoppningsvis grillad kvällsmat.



Här testar pojkarna en av morgonens presenter, ett Pippi-pussel. Den andra presenten satt på fötterna och värmde, söta uggle-inneskor.

Postat från min iPhone.

1 kommentar:

  1. Svar: Focaccia i Italien måste ju vara fantastiskt gott! Det blev skillnad på mina två och anledningen var troligtvis att jag var betydligt mer brutal med den med rödlök på när jag tryckte ned fingrarna i den. Punkterade väl jäsningen för mycket då antar jag så nu vet jag det till nästa gång!
    Tack för smaksättningstips :-) & trevlig kväll!

    SvaraRadera